i just wanna scream

gud vad jag vill skrika- skrika till min röst är borta, till allt känns mycket bättre och enklare och mer rätt.
jag vill ta bilen och köra och köra utan att komma någonstans. det går ju inte. jag vill fara iväg och bara låtsas att allt är fint. jag är bäst på att låtsas. det är det enda jag är riktigt, riktigt bra på
- jag kan låtsas att jag tycker om henne, le så där trevligt och kramas så där kärt.
jag kan låtsas att jag är ung och det är min tid och att allt kommer lösas.
jag kan låtsas att jag klarar allt.
jag kan låtsas att jag inte saknar han, att jag inte saknar något som har med han att göra.
jag kan låtsas att jag inte bryr mig. gud vad enkelt allt skulle bli.
eller låtsas vara.

Kommentarer
Postat av: frida

fin-fanny

2010-09-12 @ 19:22:06
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0