om ett år, mina vänner. då smäller det.

igårkväll kom det upp bilder på min facebook-sida, upplagda av någon random Charlotte Jones. albumet hette Living the dream. bilderna jag såg var på min facebook-vän Danny McKnight. Danny Mcknight träffade jag några gånger när jag, såklart, var i spanien.  han jobbade på Linekers, älskade att ta av sig sina kläder inför folk och påpeka att mitt namn betydde fitta på brittisk slang. han tyckte det var oerhört roligt att sugarcake var sockerkaka (läs mer:suck-ah-cock-ah) på svenska.
 
hur som helst så var han på en båt på bilderna. en båt som går vid namnet partyboat benal. han drack en sex on the beach med sugrör, hade på sig sina lite för stora för att vara snygga solglasögon, och såklart nästan inga kläder.
han dansade och trängdes med 20-talet partysugna likasinnade. alla hade breda leenden på sina läppar, korta tröjor och en drink i handen. solen lyste sådär mysigt som den gör en sen kväll när man är utomlands. jag kunde nästan höra någon rihanna-dänga, bara genom att kolla på bilderna.
jag blev så glad, och fick så fruktansvärt ont i magen.
på ett bra sätt. jag blev alldeles nervös, pirrig och lycklig inombords.
det slog mig nämligen, att jag kommer vara danny eller någon av alla de andra, om ungefär ett år.
jag kommer döpa fotoalbum på facebook till living the dream, skriva mysiga statusuppdateringar som att grillen på balkongen är redo, rosévinet är öppnat och att gästerna är på väg.
jag kommer leva drömmen.

för er som inte hört det än, så kommer jag flytta med min underbara vän sofia.
vi ska flytta till spanien 13 juni 2011. vi ska vara galna och följa våra drömmar, göra saker vi aldrig kommer glömma och träffa människor vi alltid kommer älska. jag längtar så oerhört.


Kommentarer
Postat av: frida

jag ska hälsa på.

2010-05-23 @ 11:40:21
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

då längtar jag också.

2010-05-23 @ 16:14:14
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0