om du har den skärpan kanske du inte är så full ändå

för snart ett år sedan spontantog jag och min syster flyget till stockholm.
jag hade nämligen vunnit eller fått jag vet inte, men hur som: ett par biljetter till inspelningen av boston tea party med gudarna filip och fredrik. vi drack kaffe på wayne's coffee och gled runt i stora staden tills det var dags för oss att leta oss till frihamnen.  det var inte lätt. två norrlandsstintor i storstan utan någon som helst aning om var frihamnen ens ligger. vi gick och gick. vi hittade tv4-huset. men det var ju inte dit vi skulle.  så vi gick mer. och till slut stötte vi på alex schulman och vi kände att vi hittat rätt. vi slog oss ned på en stenhård trapp och väntade till showens huvudpersoner kom, och hälsade. sprattliga som vanligt. sen började den åh så långa inspelningen. men vi skrattade. och vi fick ont i rumpan av de hårda stolarna. sen tog vi bussen hem på kvällen. det var ganska spontant. ganska rätt så jätte roligt. det var programmet då de var fulla på jobbet. jag såg nyss klippet och fick värsta flashbacks. därav detta konstigt konstiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0