cigarettes and chocolate milk

jag läste recension på sista lost-avsnittet någonsin.
jag har aldrig sett lost.
inte ens ett enda avsnitt.
bara låtsats vara intresserad när någon pratat om skiten.
recensionen blev mitt fall.
tankade hem första,andra,tredje säsongen.
kan inte sluta.
tänk om det skulle hända?
jag är bara så fascinerad.
nästan kär i tanken.
tanken av att skriva manuset också.
tänk att få komma på alla personligheter.
leka lite med bakgrunder, egenskaper, utseende, hat och kärlek.
kalla mig knasig, om ni så vill.
men det riktigt sprätter i fingrarna just nu.
i hela kroppen faktiskt.



Kommentarer
Postat av: frida

åhnej, inte du också.

nu är jag typ ensam på jorden.

2010-05-26 @ 10:01:46
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

jag vet fan inte hur jag lyckas med allt.

törs du åka bil med mig i 50 mil?

2010-05-26 @ 16:41:58
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0