spain, baby

nu kan jag skriva lite. for ovanlighetens skull liksom.

jag och min van sofia ar ju nu i spanien, for er som lyckats missa't.
vi steker i 40 grader, dansar pà bord. dricker fina drinkar och umgàs med nàgra av de sjukaste manniskorna ni kan tanka er. vi har jobbat tvà kvallar ocksà. pà den coolaste baren nàgonsin. vi ar nog det basta pr-folket. och servitriserna. vi fick betalt i drinkar. och vi hade sjukt kul.

vi har traffat svenskar ocksà - inga bitchiga, torra, lagoma svenskar. utan riktigt underbara: salome, àsa, lovisa och robin. vi dansar till waka waka varje kvall, kor conga-tàg genom halva staden och sjunger lady gaga och abba pà karaokebarer.

jag har nog en glasbit i foten ocksà. det gor jatte, jatte, jatte ont.

avskedsmiddag ikvall. svenskarna far hem. till smàland. sadface som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0