kedjerökning, öl, batman och stina

jag glömde skriva att jag överlevt helgen. helgen som var en av de roligaste på väldigt, väldigt länge.
jag for på roadtrip och festival med mina vänner sofia, frida och cissi. vi drack vin i plastglas, tältade och träffade människor lika sjuka som oss själva. vi drack captain morgan direkt ur flaskan, rökte mentholcigaretter och spelade fotboll 05.30. vi träffade norrmän vi inte sett på precis ett år, såg the sounds, salem, oskar linnros, lazee och skrattade en massa också. jag bröt arm med batman, som för övrigt är från eskilstuna och ett hängivet converse-fan. sen skar jag mig på en ölburk. vi åkte karusell och åt thaikäk i typ muggar och lyssnade på musik i trasiga campingstolar köpta på OK.

Kommentarer
Postat av: frida

det var en fin helg.

2010-08-05 @ 19:13:01
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0